Concepten

Wat is jouw concept?

Heeft jouw bedrijf een goed concept? Want het kost tijd, moeite en vakkennis om tot een goed business concept te komen.

Toch is dit net het onderdeel dat vaak wordt overgeslagen in een businessplan. Bedrijven en zelfstandige ondernemers besteden helaas te weinig aandacht aan hun huisstijl en communicatie. En nadenken over een onderscheidend concept is een stap die meestal wordt overgeslagen.

Toch is nu net dat verhaal vertellen, die passie die je bet je bedrijf wilt uitstralen het onderscheidende element. Je missie, visie, doelstellingen, positionering en de toegevoegde waarde van een bedrijf. Dat samen vormt de basis voor een goed concept. En hoe helderder je dit kan krijgen, hoe makkelijk je kan communiceren.

En daarna gaan we al die scrum borden vol omzetten in pagina’s vol met teksten. Om het te vertalen in één mooie afbeelding of illustratie. De psychologie leert ons dat mensen een beeld zes keer sneller kunnen verwerken dan een stuk tekst.

Concept denken

Maak van je bedrijf een waardevol concept.