Na dit onderzoek en marktverkenning is gestart met het uitwerken van de juiste buyer persona’s. Zorg ken vele facetten en is een leuke uitdaging van iedere marketeer.
Door de resultaten te valideren was er meer dan genoeg vertrouwen om het concept verder uit te werken.
De unieke locatie, de rijke historie van het familie hotel een een heldere propositie. Dat combineren met zorg werd een traject waarin de combinatie werd gezocht met persoonlijke coaching van de ondernemers en een doordacht marketingplan wat wel recht deed aan het gevoel en emotie waar de mensen van het zorg hotel dagelijks mee te maken hebben.
Aan de ene kant doen wat je wilt vanuit je hart. En aan de andere kan een bedrijf opnieuw in de markt zetten. De website moest beide uitstralen.
Resultaat
Het resultaat mag er zijn. Een zoekmachine vriendelijk website die ook perfect op mobiel werkt. Informeren over de mogelijkheden en met strak fotowerk ook de juiste emotionele snaar raken.
Als project manager bracht WebHulp diverse experts samen. WordPress, tekstschijvers, social media, seo experts en een fotograag. Samenwerken leverde een prachtig resutaal op.
Iedereen wil zo nu en dan wel eens lekker samen op vakantie. Heeft u een kind met een handicap of kan een van uw ouders wel wat extra hulp gebruiken, dan bent u van harte welkom in het zorghotel.
Bekijk het resultaat op Zorghotel-Terschelling.nl